loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 597 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

                                                                                                                               
 

                                                                          

 

 شايد اين نرم افزار  را بتوان یكی از بهترین نرم افزار های دنیا برای رتوش عكس دانست این نرم افزار كه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می كند به همراه فیلم آموزشی استفاده از ابزار ،كار را بسیار راحت كرده خیلي ازسایت ها این نرم افزار را در سایت خود گذاشته اند ولی مشكل اینجاست كه زمانی كه عكس خود را با این نرم افزار درست می كنید اجازه ذخیره نمی دهد ولی این نسخه كرك آن می باشد و  نیاز به چیزی ندارد و به راحتی می توانید چین و چروك صورت رتوش و لك های صورت را بردارید من اطمینان دارم بعد از استفاده از نتیجه خیلی خوشحال می شوید

رمز عبور  mohammad

براي تشكر مارو لينك كنيد

mohammad بازدید : 1279 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)

 

Set Attribute

یکی از بدترین اثرات ویروس ها بر روی یک سیستم مخفی سازی فایل و فولدرها هستند. همیشه وقتی ویروس به یک سیستم یا حافظه وارد می شود ویروس ها علاوه بر پاک کردن فایل و تخریب فایل ها، نیز فایل آنها و پوشه های آن را مخفی می سازند. که از دید بعضی از کاربران یعنی نابودی اطلاعات آنها است. اما این فایل و اطلاعات حذف نمی شوند. بلکه مخفی شده و برای دیدن آنها باید مسیر را organiz-folder and sarch option-view- رفت و مطابق عکس زیر عمل کرد تا بتوانید فایل های مخفی را دید.

دانلود درادامه

mohammad بازدید : 417 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد.


mohammad بازدید : 429 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

فایلهای فلش به عنوان یکی از فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده این فایلها افزوده می شود.
ادوبی فلش پلیر برنامه ای است مبتنی بر مرورگر که قابلیت اجرای برنامه های تعاملی و غنی و همچنین نمایش ویدئو را در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها دارد.
ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد.

 

 

mohammad بازدید : 302 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما در سایت های گوناگون مشاهده کردید که از بنرهای تبلیغاتی متحرک استفاده شده است. شما هم می توانید به آسانی نمونه این بنر ها را با استفاده از این نرم افزار بسازید. همچنین می توانید با استفاده از افکتهای تصویری موجود در این نرم افزار به تصویر خود جلوه خاصی ببخشید.

Easy GIF Animator Pro 5.3 یک نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی وساخت تصاویر متحرک با فرمت GIF می باشد. GIF نوعی فرمت تصویری است که برای طراحی و استفاده از انیمیشن های مخصوص عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت که از کیفیت نسبتا مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها بهره می برد در طراحی وب سایت ها ، تصاویر متحرک جالب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
در ادامه دانلود فقط  براي اعضا ويژه براي تبديل شدن به كاربرويژه ابتدا بايد سه پست مرود تاييد ارسال نماييد
 
mohammad بازدید : 475 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم‌افزار قدرتمند   Portrait با در اختيار داشتن مجموعه‌اي از كامل‌ترين ابزارهاي رتوش و داشتن شيوه‌هاي رتوش از پيش طراحي شده به شما امكان مي‌دهد بدون كمترين دانش از چگونگي رتوش تصاوير و بدون نياز به صرف زمان طولاني، بهترين رتوش را روي تصاوير خود اعمال كنيد. اين نرم‌افزار مانند بسياري از نرم‌افزارهاي مخصوص اين كار، ابزارهاي مناسب براي رتوش را در خود جاي داده است؛ از شيوه‌هاي رتوش خودكار از پيش طراحي شده پشتيباني مي‌كند و يك مزيت ديگر آن نيز قابليت مشخص كردن هريك از نواحي صورت براي رتوش مجزاي آن قسمت باتوجه به نوع آن است. به‌عنوان مثال اجراي عمليات رتوش روي لب‌ها، دندان‌ها، ابرو، چشم و... توسط اين نرم‌افزار داراي روش‌هاي مختلفي است كه همگي توسط برنامه به‌طور هوشمندانه تشخيص داده شده و روش اختصاصي براي هربخش مورد استفاده قرار مي‌گيرد.رتوش كردن داراي پيچيدگي‌هاي بسياري است و تمامي اجزاي صورت اعم از بيني، لب، گوش، چشم، پوست و حتي مو را شامل مي‌شود.

 اين پست فقط برای اعضاء ويژه سایت با ارسال 3 پست مورد تاييد عضو ويژه وبلاگ شويد

نمونه ساده ازكار با نرم افزار

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,371
  • بازدید ماه : 1,371
  • بازدید سال : 51,260
  • بازدید کلی : 471,411