loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 222 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

همان طور که در اخبار سایت اعلام کرده بودیم  تکست تمام اهنکهای زدبازی رو برای شما اماده کردیم

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

|پخش اختصاصی|

تکست اهنکهای که در این فول ارشیو قرار کرفته عبارت اند از =دروغ تعطیل.ساعت وایسه.خودش میدونه خوبه.منتظر بودن.نباید وایسیم.

مرسی کلی.نکنی باور.مهد کودک.دلم تنگ شده.چرابدی.تهران ماله منه.بخند مصنوعی.تلفات جنگ.دروبازکن.عروسک من.بریم فضا.

پارتی.اهنگامون خداست.مثل من.پدر من بد منو نکاه میکنه.تابستون کوتاه.زندگی منه.زمین صافه.از خزر تا خلیج فارس.منصفانه.لی لی حوضک.

اون یکیو میخواد.از مصرف به تولید.فوق العاده.تنگ بازی.منتظر بودن کاری که....سیکارصورتی.حاشیه بازی.تازه شروع زندکیمونه.چشمان مرموز.

کوچه.کوکو لی کو.شهر تاریک.خط من.واسه هر ایرانی حرف دارم.گیتارکولی.اجیلی.مهمونی.کل کل.عروسک.و........

برای مشاهده تکست اهنکها به ادامه مطلب بروید...


منبع : http://tehran021.rzb.ir

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :تکست تمام اهنکهای زدبازی
http://tehran021.rzb.ir/post/1359
برچسب ها تکست , تمام , اهنکهای , زدبازی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,475
  • بازدید ماه : 2,475
  • بازدید سال : 52,364
  • بازدید کلی : 472,515