loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 313 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)


کروس [ هیدن ]:
درُ باز کن بیام ، ببین من چه شکلیم ؛ بدون تو
درُ باز کن بیام ، ببین من چه شکلیم ؛ بدون تو


ورس 1 [ سیجل ]:
نزار فاصله بیاد ، بخواد بینمون بمونه
بدون عشقمون گرونه // توی تهرونه یه دونه
توی فکرمون میمونه // بودیم شیطون دیوونه
شاید عیبمون این بوده // موندیم امروز و بی خونه
روی الکل و سیگار ؛ گرفتم لا اقل من تو رو سی بار // موندم هر صبح و بیدار
سراغتُ گرفتم من از در و دیوار // ولی خبری نبود میخوام مغزمو چیکار؟!
وقتی نمیدونم کجای این دنیا گمیم // هنوز با منی یا که جدا شدی
اینا تقصیر منه ؛ دلامون نزدیک هم // بخاطر منه بینمون انگیزه کمه
میدونم من دیگه فرق خوب و بدُ // واسه فهمیدنشم راه دور رو نرو
فقط برو اگه میخوای ازم صدمه نبینی // چونکه آشتی هم کنیم حتی صد دفعه همینیم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 


منبع : http://tehran021.rzb.ir

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :تکست آهنگ درُ باز کن از زدبازی
http://tehran021.rzb.ir/post/1358
برچسب ها تکست , آهنگ , درُ , باز , کن , زدبازی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,406
  • بازدید ماه : 2,406
  • بازدید سال : 52,295
  • بازدید کلی : 472,446