loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 706 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

برای شروع ابتدا با یک انتی ویروس آپدیت شده فلش دیسک خود را اسکن کنید تا ویروس ها از بین بروند سپس وارد محیط command شوید (از start >all programs >Accessories> command prompt

یا منوی استارت وارد run شوید cmd را تایپ کرده اینتر را بزنید و یا در ویندوز vista or 7 در منوی استارت در قسمت search programs and files تایپ کنید cmd و اینتر را بزنید. در پنجره سیاه رنگ باز شده

را تایپ واینتر را بزنبد. البته قسمت G:*.* به طور کلی است یعنی نشاندهنده مکان و نام فایل است . مثلا من می خواهم فایل shadmehr.mp3 که فایل آهنگ است ودر فلش من در درایو H

 attrib -h -r -s /s /d G:*.*

قرار دارد از حالت hidden خارج کنم این دستور را تایپ واینتر می کنم attrib -h -r -s /s /d H:shadmehr.mp3 البته مجبور نیستید اسم فایل را کامل تایپ کنید فقط یکی دو حرف اول را تایپ کنید و با زدن کلید Tab

روی کیبورد سیستم نام کامل را می نویسد و شما سپس اینتر را می زنید . attrib -h -r -s /s /d H:sha >> Tab >> attrib -h -r -s /s /d H:shadmehr.mp3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Masoud در تاریخ 1394/07/09 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

سلام یه پیشنهاد برات دارم.

اگه میخوای بهترین درآمدو از تبلیغات پاپ آپ و پاپ باکس داشته باشی از سیستم زیر یه بار استفاده کن.

هم معتبره و هم بهترین و پردرآمدترین سیستم پاپ آپه (از هر آی پی. پاپ آپ + پاپ باکس تا 130 ریال ) ،

من با کلی سیستم تا حالا کار کردم ولی فعلا سایتی ندیدم مثل این.
یه بارم شده تست کن و با سیستم های دیگه مقایسه کن. از سیستم پاپ آپ خود رزبلاگ هم خیلی بهتره.

نکته مهم : برای وبلاگ حتماً از کد مخصوص وبلاگش استفاده کن.(** مهم **)

http:///refer/505



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,362
  • بازدید ماه : 1,362
  • بازدید سال : 51,251
  • بازدید کلی : 471,402