loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 257 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

ورس 1 [ همزاد ]:
خستم ، اَ این آدما از چاه هایی که با حرفاشون کندن برام
اَ این که واسم بست است هر راه // اَ این بی هدف گز کردن هام
یه صدا که میگفت احمق نباش // من رفتم براش
زندگی مثه یه سگ میمونه // دنبالش ندو ازت فرار میکنه
من تو تنگاش گیرم // یه مشت درد دورم که کنکاش میشن
تا چند سال بی من // اَ اون دسته آدمام ؛ که همیشه بد باخت میدن
خدامُ نکردم با جانماز عوض // نکشیدم یه لحظه پا براش عقبُ
سر پام هنو یه مترسک که اَ نوک زدن کلاغ ها شده هر جاش کبودُ // نبردم هیچوت چون حق بام نبود
شدم درگیرِ ماتمُ همیشه باختم // اَ این زندگی مرثیه ساختمُ ؛ هرچی که داشتمُ از دست دادم
بریدم دیگه نمیخوامش ؛ نمیخوامش ، خستم ؛ خستم

برای دیدن تکست کامل به ادامه مطلب بروید


منبع : http://tehran021.rzb.ir

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :تکست آهنگ جدید رضا تِسلا به نام زندگی به همراهی همزاد و ماهکان
http://tehran021.rzb.ir/post/1395
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 2,158
  • بازدید سال : 52,047
  • بازدید کلی : 472,198