loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 938 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (2)
درود دوستان! متنی رو که می خواین نقد بشه اون هم توسط بنده، در انجمن فوق که مربوط به داستان نویسی میشه، قرار دهید. بعدشم بیاین اینجا لینکشو بذارین و بگین نقدش کنم. نقد همین جا گذاشته میشه. اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :عمارت بزرگ میرا
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/8/Post/15
mohammad بازدید : 938 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (2)
درود دوستان! متنی رو که می خواین نقد بشه اون هم توسط بنده، در انجمن فوق که مربوط به داستان نویسی میشه، قرار دهید. بعدشم بیاین اینجا لینکشو بذارین و بگین نقدش کنم. نقد همین جا گذاشته میشه. اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :عمارت بزرگ میرا
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/8/Post/15
mohammad بازدید : 419 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
مطالعه هر کتاب دریچه ای به جهان فکری یک انسان است. دوستان من از کتاب هایی که خود مطالعه کرده اید، اگر به مطالبی چشمگیر و قابل تامل برخورد کردید که لازم می دانید سایر عزیزان از آن بهره مند شوند، لطفا در اینجا بنویسید. شاید با این کار دیگران را به خواندن آن کتاب ترغیب کنیم و گامی هر چند کوچک در راستای ارتقا فرهنگ کتابخوانی بر داشته باشیم. حتما نام نویسنده و نام کتاب را ذکر کنید. اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :نوشته هایی تکرار ناشدنی از کتابهایی که خوانده اید!
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/18/Post/19
mohammad بازدید : 413 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
"If one can do it, U too can do it,* *If none can do it, U must do it."* شعار بزرگ ژاپنیها: اگر یک نفر می تواند کاری را انجام دهد, تو هم می توانی آن را انجام دهی. اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد, تو باید آن را انجام دهی. *Its **IRANIAN **Version:* * **"**If one can do it, let him do it.* *If none can do it, why waste our time on it!!!!"* نسخه ایرنی این شعار: اگر کسی می تواند کاری را انجام دهد, اجازه بده آن را انجام دهد. اگر کسی نمی تواند کاری را انجام دهد, چرا ما وقتمان را برای آن تلف کنیم؟:38: اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :شعار بزرگ ژاپنی ها...
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/2/Post/20
mohammad بازدید : 454 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
درود بر شما! پنج تا از شخصيت نام ببريد كه از هم بيشتر باهاشون حال كرديد(از هر لحاظي)تو كتاب هايي كه تا حالا خوانديد رو نام ببريد. در موردشون هم در چندین سطر توضیح بدین. توصیفش کنین و دلیل انتخابتون رو هم بیان کنین! اسپم ببینم... نذاریم خشم میرا به این جا هم برسه. اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :پنج تا از شخصيت هاي مورد علاقتون
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/18/Post/21
mohammad بازدید : 394 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
مجموعه ای از آرمان آرین نویسنده ی ایرانی است که واقعا بی نظیر و فوق العاده می باشد ! خلاصه ی پشت کتاب: شش هزار سال قبل پسری جوان به نام اشوزدنگهه در شهر سیَلَک زندگی می کرد.او شاگرد یکی از دو استاد بزرگ مغان کوارَسمَنَ ایلامی بود.استاد دیگر موبدان شاماش شوموکین بود که بسیار چیره دست بود و تا حدی هم ترسناک می نمود. در شب جشنی و در پایان آن،کوارسمن که به یکی از اسرار جاودانگی دست یافته بود،آخرین و مهم ترین دستاورد خود را که نشان برتری اش نسبت به شاماش شوموکین بود را در جایگاهی خصوصی نشان رقیب داد اما حادثه ای باعث گیر افتادن اشوزدنگهه و توطئه علیه او شد. حال او یکی از جاودانگان است و برای انتقام و رهایی از بند این جاودانگی ناخواسته باید تلاش کند.او از حکومت های زمان،فرهنگ های مختلف عبور می کند تا سرنوشت حقیقی خود را در یابد. آرمان آرین هدفش از ساختن این اسطوره چه بوه است: شخصیت اول از روی یکی از شخصیت های اسطوره ای اوستا و زرتشتی انتخاب شده است! داستان در 6 زمان مختلف یعنی از دوران سیلک کهن آغاز می شه و در دوران هخامنشیان،ساسانیان،عباسیا ن،ایلخانیان مغول ادامه داره تا به زمان معاصر می رسه. آرین سعی داره در این مجموعه شخصیتی همانند اسپایدرمن،سوپر من و از این دست ایجاد کنه و توانایی رقابت با قهرمان های غربی و آمریکایی رو هم داشته باشه. در پایان کتاب هم اسمها و مکان های ناآشنا و همچنین برخی از سنن زردشتی رو آورده که به فهم داستان کمک خوبی می کنه. . . . به دوستانی این کتاب را مطالعه نکردن پیشنهاد می کنم حتما مطالعه بفرمایند. قیمت کتاب 3500 تومان است . أشوَزدَنگهه معنایی فرا تر از ظاهر خود دارد: اسم خاص-در لغت به معنی "از اشه پایدار"یا همان "درستکار"و "حق جوی" امروزی – نامی بازمانده از مردی پارسا در ایزان باستان و یشت های اوستا(فروردینیشت – بند های یکصد و دوازده و یکصد سیزده) – در کتاب نهم دینکرت (بخش شانزده و بند هفده) یکی از جاودانان به حساب آمده است- در کتاب دادستان دینی (بخش نود – بند هفت) نیز از هفت فرد جاودانه سی فرمانروا خوانده شده است – در کتاب بندهشن (بخش بیست و نه – بند شش) نام او در شمار جاودانانی است که در پایان جهان برخواهند خاست و سوشیانت را یاری می رسانند – تلفظ درست تر برای این نام «اشَوَزدَنگَهه» است که به زبان پلوی «اَشَوَزد» نیز گفته می شده است. بخاطر حمایت از این نویسنده و کتاب لینک دانلود را نمیگذارم وخواهشمندم که دانلود نکنید و خریداری کن اسپم و تک خطی ببینم... نذارین خشم میرا به اینجا هم برسه! اسطوره ی بدنام:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :نقد و بررسی کتاب اشوزدنگهه
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/18/Post/22
mohammad بازدید : 355 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
درود دوستان... اولین و آخرین کتابی که خوندین چی بود؟ چه زمانی خوندین؟ تاثیری که بر روی شما گذاشته و خلاصشو هم بیان کنین. اسپم و تک خطی نبینم. نذارین خشم میرا اینجا هم دیده بشه. اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :اولین و آخرین کتابی که خوندین؟
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/18/Post/18
mohammad بازدید : 330 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
درود دوستان اینجا اشعار شاعر بزرگمون، سهراب سپهری رو قرار می دیم. دقت داشته باشن عنوان رو هم حتما بیان کنین. و اینکه هر سه پست در میون می تونین پست بزنین. نظر هم ندید. بذارین این رو جمع آوری کنیم. یه مجموعه ی اینترنتی. لیست به روز میشه. لیست اشعار:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :مجموعه اشعار سهراب سپهری
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/19/Post/23
mohammad بازدید : 377 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
سلام یکم باید بحثه موسیقی رو بازتر کنم که به نظر من با این میشه شروع کرد . شما لطف کنید 10 موزیک برتری که شنیدید و خیلی خوشتون اومده رو بنویسید . خیلی ممنون قوانین و نکات : - اسم موزیک - گروه( خواننده) - سبک می بایست ذکر شود - اگر ممکن هست آلبوم و سال انتشار باید برای هر موزیکی که اسم می برید ذکر بشه اگر لازم بود اضافه میشه اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :10 موزیک برتری که شنیدید
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/17/Post/24
mohammad بازدید : 388 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)
خوب ... توی این تاپیک می تونید آلبوم های موسیقی مورد علاقه ی خودتون رو معرفی کنید کنید و در موردش توضیح بدید تا دیگر کسانی که هم سلیقه ی شما هستن هم بتونن در صورتی که باهاش آشنا نیستن، ازش لذت ببرن . - نکات ضروری برای معرفی : 1-نام هنرمند 2-نام آلبوم به همراه سال انتشار 3-سبک 4-تمِ اشعار ( در صورت وجود شعر ) 5-لینک دانلود آلبوم ( این مورد به دلیل اینه که همینطوری و بی هدف آلبوم معرفی نشه ... ترجیها هم لینک ها ف-ی-ل*ت*ر نباشن ) - نکات غیر ضروری : 1- یک بیوگرافی نه چندان طولانی 2- یک آهنگ/قسمتی از آهنگ به عنوان نمونه 3- رتبه بندی اثر ( نظر شخصی ) 4- اگر اثر مورد نظرتون تونسته برنده/منتخب جایزه ای بشه، ذکر کنید . اسطوره ی بدنام!:38:

لینک زیر ادامه مطلب


لینک منبع و پست :معرفی آلبوم
http://www.horrorfans.rozblog.com/Forum/Catgory/17/Post/25

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,258
  • بازدید ماه : 2,258
  • بازدید سال : 52,147
  • بازدید کلی : 472,298