loading...
ترفندها و آموزش كامپيوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 773 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (1)

روش اول : در هنگام بالا آمدن ويندوز كليد اف 8 را زده و وارد سافت مود شويد/ در ويندوز از استارت / Run را باز كنيد وكلمه control userpassword2

را تايپ كنيد/ در پنجره جديد تبuser  را انتخاب كرده و تيك روي must enter…...  را برداريد ديگر ويندوز هنگام بالا آمدن از شما پسورد نمي خواهد. حالا ميتونيد نام كاربر جديد را انتخاب نمائيد.

روش دوم : باطری روی مادربرد را دربياوريدوکامپيوترراروشن کنيد./سپس کامپيوترراخاموش کرده باطری راسرجايش بگذاريد اين بار كامپيوتر ديگر از شما رمز نمي خواهد .

روش سوم : وقتي كه پنجره يوزرنيم وپسورد در هنگام بالا آمدن ويندوز ظاهر شد/ دوبار كليدهاي تركيبي Control+Alt+Delete رافشار دهيد. در پنجره بعدي جلوي يوزر نيم اين كلمه را تايپ كنيد Administrator(مدير) وOk را بفشاريد البته اين روش سوم زماني موثر است كه زمان نصب ويندوز براي ويندوز رمز نگذاشته باشيد 

روش چهارم : 

پاک کردن پسورد BIOS کامپیوتر به ساده ترین شکل ممکن!
یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد.

 

اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند.

برای این کار:
شما ابتدا نیاز به یک سی دی Bootable دارید. این نوع سی دی در هر مکانی یافت میشود. سی دی نصب ویندوز شما هم احتمال بسیار زیاد Bootable است.
همچنین میتوانید خودتان یک فلاپی بوتیبل بسازید. آموزش این کار قبلأ در ترفندستان مطرح شده است.
مهم این است که شما به نوعی وارد خط فرمان شوید.
همچنین اگر DOS دارید میتوانید از آن استفاده کنید.
پس از ورود به خط فرمان با استفاده از هر یک از طرق بالا کافی است دستورات زیر را با دقت وارد نمایید:

DEBUG

O 70 71-

O 71 72-

O 72 73-

Q-

دقت کنید بعد از وارد کردن هر خط دکمه Enter را بزنید ، سپس خط بعدی را وارد کرده و مجدد Enter بزنید تا به خط پایان برسید.
اکنون پس از وارد کردن آخرین خط کار تمام است و شما میتوانید مطمئن باشید پسورد BIOS شما پاک شده است.
حال سیستم را Reset کنید و مشاهده کنید که دیگر پس از ورود به سیستم از شما پسوردی خواسته نمیشود.

 

mohammad بازدید : 339 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

PGWARE Throttle 6.7.23.2012 نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.

   

mohammad بازدید : 759 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

نحوه ی استفاده : (اموزش ساخت لینک باکس یا لینکدونی)

ابتدا فایل را دانلود کنید و فایل مربوط به سیستم وبلاگدهی مورد نظرتان را باز کنید و کدها را در قالب وبلاگ خود جایگزین کنید سپس کد زیر را بیابید :

به جای کلمه ی ایمیل شما ، ادرس ایمیل خودتان را وارد کنید برای مثال :

سپس قالب را ذخیره کنید… تمامی مراحل انجام شده و از این به بعد لینک های ارسالی کاربرانتان برای شما ایمیل خواهد شد!

حالا اگر میخواهید لینکی در قسمت لینک های ویژه قرار دهید از بخش افزودن لینک یا پیوند مدیریت وبلاگتان استفاده کنید و اگر میخواهید لینکی در لینک های معمولی اضافه کنید از قسمت لینک های روزانه مدیریت وبلاگتان استفاده کنید… 

mohammad بازدید : 399 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

در این قسمت آموزش ساخت ایمیل و شرح مختصری در مورد چگونگی کار کردن با آن به شما آموزش می دهیم :

 ابتدا وارد سایت www.yahoo.com شوید . در بالای سایت دو گزینه Sign in  و Sign Up را مشاهده می کنید . گزینه Sign in برای وارد شدن به ایمیل که قبلا ایجاد شده  و گزینه Sign Up برای ساخت ایمیل جدید به کار می رود . پس گزینه Sign Up را کلیک می کنیم . فرمی باز می شود که باید مشخصاتمان را در آن وارد کنیم  در زیر تک تک این فیلدها را شرح می دهیم : به ادامه مطالب بروید

mohammad بازدید : 359 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار Zemana AntiLogger 1.9.3.157 یک برنامه قدرتمند جهت بالا بردن امنیت سیستم شما در مقابل حملات و تهدیدات مختلف می باشد. Zemana AntiLogger نسخه جدید، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می کند قبل از اینکه اجازه بدهد تا اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای ببیند. برای دریافت لینك دانلود برروی ادامه مطالب كلید كنید

mohammad بازدید : 371 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

با این نرم افزار بسیار جالب می توانید داخل درایو های خود هر عكسی كه می خواهید بیندازید ابتدا باید اسم عكس را 33 بگذارید و بعد این نرم افزار را درون همان درایو كپی كنید و كار تمام است و در آخر refresh كنید .

لینك دانلود

mohammad بازدید : 659 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (1)

 این فایل آموزشی حاوی کلیه اطلاعاتی است که یک کاربر برای یادگیری  word 2007 به آنها نیاز دارد

 و به صورت ساده وتصویری ارایه شده است . برای دانلود بر روی لینک زیر کلید کنید

آموزش تصویری word 2007 

 

 

mohammad بازدید : 1303 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

عموما سرعت اینترنت به عوامل خارجی بستگی دارد که کاربران امکان دستکاری آنها را ندارند با این حال گاهی عملیات نرم افزاری را می‌توان انجام داد که تا حدودی سرعت ارتباط را بهبود می‌بخشد. یکی از این فاکتورها رزرو ۲۰% از تبادل اطلاعات شبکه در ویندوز است که برای QoS یا کیفیت خدمات استفاده می‌شود و باعث می‌شود در مواقعی کاربر  تنها از ۸۰% پهنای باند خود استفاده کند. در مقاله امروز قصد داریم آموزش نحوه استفاده صد در صدی از پهنای باند شبکه را به شما آموزش دهیم. با ما باشید.

 

استفاده از ۱۰۰% پهنای باند در ادامه به صورت تصويري

mohammad بازدید : 6344 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (6)

 

كد بازی آنلاين به صورت تصادفی

  

كد جديد بازی آنلاين به صورت تصادفی در وبلاگ

شما همانطور كه در اينترنت هستند به بازی های آنلاين نيز بپردازند

اين بازی ها به طور اتوماتيك اضافه و بروز رسانی ميشوند

و نيازی به زحمت و بروز رساني توسط شما وبلاگ نويسان عزيز نيست

و فقط با گذاشتن يك كد كوتاه ، بازی آنلاين را نيز به وبلاگ خود اضافه كنيد

بازی آنلاين يكی از جديدترين سيستم های بهار-بيست است

برای شما وبلاگ نويسان عزيز  کد در ادامه مطالب

 

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 226
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 3,441
  • بازدید سال : 53,330
  • بازدید کلی : 473,481